Pages

Wednesday, December 1, 2010

O*K*T*O*B*E*R*2*0*1*0*

aiyow... orang dah masuk bulan disember tapi saya masih lagi mawu ceriter tentang bulan oktober kan?
 semenonyer mulut dan akalku berkata, 
xperlu lah citer lapuk ny.
tapi hati saya meronta-ronta minta dibuat juga entry OKTOBER ini. 
sile jangan marah saya, sile ramai-ramai marah hati saya yer... 
eiyewwwww... 
cam gewdik gitu kan? huh pedulik hape hati saya, ada dia kesah? hahha...


bukan nyer ape, dok belek belek hempon ny terjumpa lar plak mesej
yang dihantar oleh officematte, 
yang sya rase best & xsemua orang alert akan hal ini. MAYBE....
nak tulis sinopsis nyer, xder lar pulak. coz jln citer nyer pun pendek ya amat.
jom lar kiter terus je ke isi nyer..

ini lar antara isi kandungan mesej tersebut 

" An interesting fact about OCTOBER 2010,
this OCTOBER has 5 FRIDAYS,
5 SATURDAYS
and
5 SUNDAYS 
all in 1 MONTHH.
It happens ONCE 
in 823 years".

 hah  camner? uolls ada perasan x?
saya pun perasan hal ny bile dapat mesej ni taw.
kalaw x, idok lar aye perasan nyer.. :: eceh tetibe ckap sleng melaka kan ::

bukan ape, slalu kalender ny tengok bile nak apply cuti, ada kenduri kendarat, burpday someone and sewaktu dengannyer. xder lar nak dok menelek kalender tu lelama kan
sampai nak mengire hari hari dalam sebulan ada berapa hari kan?
adui sile jangan kompius & fahamkan sehingga faham...weee~~

kalaw uolss xcayer gak, dah pi lari marathon 4*100 dengan kadar segera 
untuk mengambil kalendar yang dok tergantung kat dinding tu. 
susah susah sangat tu hempon kat tangan tu. tengok jer lar kalendar yang ada tu..
dah save sikit tenaga uolss nak berlari tu.
tapi xelok lak tok kesihatan, almaklumlah lemak tepu terkumpul.
waaah statement guwe...

dah dah xperlu gegaduh yer. nah saya sedikan kalender untuk uolsss...
tengok lar puas-puas yer.
jangan sampai juling puler.




dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat bulan december uolsss...
salam awal muharram 7hb kepada umat Islam sejagat..
salam krismas 25hb bagi yang menyambutnyer.
selamat hari ulangtahun kelahiran my bff siti noor ima 6hb
dan nurasyiekha 7hb dan sudihan namin 25hb.






posted by INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment