Pages

Friday, December 31, 2010

Jom Dislike Ramai-Ramai

 
 Hye to all my followers, my stalker & seangkatan dengannyer, hari ni saya nak kongsi ngan uollllsss pasal DISLIKE button kat Facebook uolsss... before this, ada gak terbaca status my fren kat FB yang kata, "kalaw lah ada dislike button kat fb ny kan best"..

hah sekarang saya mawu kongsi ngan uolss sume keyh..
untuk korang lebih faham lagi nah tengok gambarajah di bawah ini.
 
 

 
Actually bende ny saya jumpa tyme blogwalking kat  Cik Wani nyer blog tadi. cam teruje jer taw!!! jadi saya dengan pantas nyer TRY buat bende ny. Untuk pengetahuan uolssss, DISLIKE Button ny hanya buleyh dilihat oleh sesape yang men"download software ny jer taw!!! jadi, apa tunggu lagi????? mowh kiter ramai-ramai ajak kengkawan FB kiter menDISLIKE kan FB ny. hohohoho...
 
cume nak ingatkan uolssss supaya hati-hati yer menggunakan software ny. bukannyer apa bende ny pun kekadang buleyh membuatkan punca pergaduhan antara uolsss sesama uolsss... jadi berpada-padalah... jangan cakap saya tak ingatkan puler...tapi  kalaw rasa best & nak mencuber... sile sile kan lah yer... tidak lar menghalang pule.. (^_^)
 
okey bye-bye uolssssssssssss..... selamat mencuba...
 
 
eyh eyh luper lak nak bagi link untuk download DISLIKE button ny
nah amek niyh!!!! DISLIKE BUTTON FOR FB


 

added by INTAN BAIZURA

2 comments: