Pages

Wednesday, December 15, 2010

Bola Bola Bola... Malaysia VS Vietnam

Bola Bola Bola... 
Saya tidak suka biler ada siaran langsung bola...
Pembenci Pertama lagi taw..
sebab apa?
sebab sidia tidak akan melayan saya, kalaw ada pun layan-layan camtu jer. cam chipsmore jer. nyampah!!! menci!!! tak suker!!! sebab saya diabaikan.
tyme saya dok type entry ny Malaysia lwn Vietnam dah 2-0
Yeayh Yeayh.. Go Malaysia GO!!!
saya sokong MALAYSIA...
sokong tetap kene sokong. semangat 1 Malaysia lar katakan...
Piala AFF Suzuki. cam pelik jer nama Piala ny kan?
1st tyme saya dengar (bagi peminat suam2 suku cam saya memang lar 1st tyme dengar.huhhu, tapi xtawu lak memang 1st tyme ker aper ker kan)

Siaran Langsung ny dibawa dari Stadium Bukit Jalil
berbangga dengan negara tercintun
ALHAMDULILLAH...akhirnyer menang juger..
dengan score 2-0

lagi satu yang saya tak suker nyer, asal nak goal jer mesti adik badik & abah saya dok menjerit sampai nak kuar isi perut & anak tekak dorang taw. aduiiiiiii teramatlar bingit telinga saya mendengar.. cam nak letak kapas jer dalam telinga... sampai angsana kowt buleyh dengar suara diorang.. tipooo jer, heheh. agaknyer kalaw ada orang sakit jantung dok sebelah uma ny, kompem dah SELAMAT kan? huh marabahaya tol...

Jom kiter ramai-ramai berbangga dengan kejayaan Malaysia sebentar tadi.
Hidup MALAYSIA..
(^_*)

HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment