Pages

Thursday, December 9, 2010

Yeayh Yeayh 50 Follower

hek eleyh minah tu baru 50 follower dah nak kecoh
mesti ada yang berkata-kata begitu kan?
arrhh lantok  ler uolss nak cakap apa pun
ADA SAYA KISAH KER?
apa yang uooolllsss nak cakap kan tu?
ada saya menyusahkan uols ker?
xder kan?sooooooo senyap senyap sudah
meluat je sendiri yer.
muntah lar bebanyak.
PEDULIK!!!
yang penting saya nak berbangga juga 
walawpun hanya 50 followers
bak kata en ben
xder orang yang lahir2 dah pandai berlari
eceh xpasal-pasal en ben masuk dalam ini cerita
HUH!!!

Terima Kasih encik aizamia83 sudi menjadi follower saya
walaupun saya tidak mengenali kamu,
(maklumlah jejak nyer tidak ditinggalkan disini dengan erti kata lain URL nyer tiada ditinggalkan untuk saya refollow)
 dengan gambar kartun nyer. lagi lar saya tak dapat menjejaki si aizamia83 ny
Kalaw kamu ada baca entry ini
harap-harap dapatlar tinggalkan URL kamu disini yer
tengkiew sesangat.

Sebagai tanda Penghargaan saya kepada follower yang ke 50 ini,

JOM SCROOL KE BAWAH
!
!
!
!
!
!
!
SUPRISEEEE,,,,,
!
!
!
!
!
!
!
!

tadaaaaaaaaaaaaa

hah terimalah cokelat yang sedap lagi lazat kat bawah ny taw


 cokelat ala-ala bentuk strawberry gitu..
terliur tak? hehhe.





kek coklat ny ada biji kopi lagi
jangan manis sangat makan
nnty penyakit lain plak kang
bak kater orang, kurangkan manis dalam minuman
lebihkan manis dalam senyuman
makanan? camner pulak yer?
sile tolong jawabkan?
saya dah kompius dah ny..

HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment