Pages

Thursday, December 16, 2010

Belaian Kasih Sayang.Owh Indahnya

Memandangkan saya cuti pada hari ini
jadi saya isikan masa lapang saya dengan membelai Buah hati saya yang satuuu itu
tidak lain dan tidak bukan buah hati saya tu adalahhhhhh
JENG
JENG
JENG
hahah.. suspen tak?
tak der maknanyer nak suspen kan?

dah tiber masa nak bagi dia pergi servis. baik punya!!!
baru pakai 8bulan tapi dah 20000km okeyh..
biasa lar wat kejer luar memang begitu
kejap jer km dia naik..
tapi ada orang nak faham?
xder pun... faham diri sendiri sudaaaaaa
nasib badan KAW lar cik intan. sabor sabor sabor...
sabar kan separuh dari IMAN...

Pusat servis janji 1jam servis tapi... saya tunggu 1 jam 45minit okey.
huh ayat manis ditepi bibir jer. tak tepati janji langsung..
saya wat MAJOR SERVIS. 1st tyme tu wat major servis..
sebab lepas ny dah xnak servis kat Pusat servis perodua dah..
mahal sungguh.. baik wat kat bengkel biasa, murah & puas hati.
ada lar kenal ngan sorang abang tu, amat berpuas hati dengan servis yang diberi..
dulu kancil abah, dia lar yang servis sejak saya guna kancil tu.

Lepas habis servis, pegi hantar si jantung hati ke spa
dah lama xpegi spa vivaku itu..
selama ny asek basuh kat uma jer kan, dengan vakum xder, juz sapu2 libas2 jer kapet keter tu.
kalaw kat spa ada vakum. senang sikit kejer..
kalaw jantung hati saya tu ada mulut, mesti dia berterima kasih pada saya kan? sebab bagi full servis pada dia pada hari ini.

Yang penting saya amat gembire sebab dah bawak jantung hati pegi servis & bersih dan segar.
tak der lar rysaw keadaan keter tu sangat... tunggu lagi 2bulan, saya akan bawak awak gi servis lagi yer sayangku..Jangan nakal-nakal taw.

HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment