Pages

Saturday, December 4, 2010

Bercanda di Pasiran Pantai

selamat datang ke Pantai Teluk Kemang yer kawan-kawan.



maps ke PD
agak-agak cam xtawu jalan, refer this map 

Hye uolss..  hari ny nak bercotcet cot cet pasal pantai lar...

tetiber terasa dah lama giler xpegi pantai 

bermain air di gigi pantai,



menconteng conteng pasir2 yang xbersalah,



diawal contengan
dah habis menconteng
jadi pose lar sebagai kenangan


melihat orang bermandi-manda dan bermain2 di pantai nan indah


ready for banana boat

bermulanyer ekspidisi



psssssssttttt saya nak mandi pantai tapi xpandai nak berenang
takut lemas lar plak...
ada sesapa yang baik hati yang mawu mengajar saya berenang x?
pliz pliz plizzzzzzzzzzzz....
nanty saya bagi la upah lima ploh sen.
best kan? hikhik

aiyowk dah tua tua baru nak blaja berenang kan?
dah kaku dah segala urat-urat yang ada..
tulang temulang pun dah keras.

bak kata pepatah nak melentur buluh biar dari rebung nyer.
ny dah tua baru nak belajar. adui bagaimana ini?
xper xper, bak kata pepatah (pepatah lagi eyk?huhhu...layannnnnn) 
hendak 1000 daya xhendak 1000 dalih. 

nak dijadikan cerita,
selepas habisnyer pertemuan dua jiwa di Lukut,PD..
eyh eyyh silap 11 jiwe semuanya
saya pun memaksa en. yusof untuk ke pantai Teluk Kemang
walaupun berbaju kurung pada masa itu 
saya tetap mengikutkan kata hati yang dok meronta-ronta
nak melihat keindahan pantai bersama tersayang.
dah dekat sangat kan Lukut ngan Telok Kemang tu
lebih kurang 7km je kot.apa lar sangat...

yeayh yeayh hati gumbire rasanya dapat ke pantai setelah sekian lamanya
xbertemu dengan sang ombak
ditambah dengan 1st tyme menjejak kan kaki di Port Dickson tu
walahhhhhhhh... kegumbiraaan yang berganda-ganda.
kalaw main game the sims ny mood happy memuncak2 kaler hijau pekat melekat.
psssttt... hanya penggile the sims sajer yang memahami.
 kepada sesiapa yang tidak tahu, sile search dimana-mana

maklumlah saya ny bukan kaki berjalan
asal cuti jer dok rumah
asal ada kat rumah jer bercuti la tu nama nyer
tapi bak kata officemate saya
rugi bujang2 ny xberjalan pusing 1 Malaysia
nanti dah tawen, jangan harap dapat berjalan
lagi-lagi biler dah ada anak nanti.
ecewah panjang mengelamun tu.
tapi ada betul jugak kata akak-akak tu kan.
biler dah tawen nanti banyak tanggungjawab mawu pikul..
hermmmm...poning poning.
sabor jer lar cik temah.. owh siapakah temah? sajer jer nak menyedapkan cerita..


bye-bye PD
pic terakhir kami disana..

erm, biler lar agaknya akan menjejakkan kaki ke sana lagi?
nyway, saya dah terlalu happy.
at least once in a lifetyme.


added by INTAN BAIZURA

2 comments:

  1. ada buaya taK??
    hehehehe

    blogwalking here dear !!

    ReplyDelete
  2. buaya darat ada lar..ramai lagi taw.
    nak ker? hehhe.

    ReplyDelete