Pages

Thursday, December 23, 2010

1000 Kali Cinta

Setelah bermiggu-minggu follow cerita 1000 kali cinta tu,akhirnyer terungkai segala-gala persoalan yang bermain di mulut officematte ku..

 masa awal-awal episod hari tu,dari episod pertama lagi ada gak officematte cakap citer ny lebih kurang dengan citer omputih. Tajuk nyer saya lupa lar pulak.
Jalan ceritanyer sama jer.. dimana si perempuan lupa ingatan dari belum berkahwin, membawa kepada berkahwin & sehingga mempunyai anak.
sekali betul daaaaaaaaaa...
disebabkan saya tak tengok citer omputih tu, jadi saya follow lar citer 1000 kali cinta ny.
kesian si Nizam kan asik di pukul jer dek Mia Sara tu.
nasib baik lar penyabar orangnyer.
untung Mia Sara dapat Si Nizam tu.
ada ke lelaki di alam realiti ny  yang penyabar seperti itu lagi?
macam dah tak der jer..wallahualam..
tapi saya suka ngan si Minah tu biler dia sebut incik nizam ngan incik hisyam.
tak tawu kenapa...suke giler.. sampai kadang2 terikut cara dia panggil biler saya call orang yang bernama nizam. hahha..mesti gedik gile kan orang tu cakap...
saya terpengaruh sahaja.harap maklum. :p

at last, hepy ending kan diorang? bagi saper yang follow depa tawu lar..
Mia Sara pun dah ingat kembali.. bahagia lar dia sekeluarga..
si Huda pun dok bercintun ngan si Ramli
tapi kesian kat si Pe'ah tu. 
GILA akhirnyer dia..
bak kata orang yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran..
tapi serius, memang sesuwai sangat Khiriah kalaw bawak watak Orang GILA kan?
1st tyme tengok dia jadi Orang Gila tyme rancangan BANG BANG BOOM!!!!
sangat menjadi okey.. dia memang pelakon yang hebat. TAHNIAH kak KHIRIAH..

okey uolsss, masa untuk merehatkan minda dan mata dan kepala..
bye bye...

HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment