Pages

Tuesday, December 7, 2010

aku blogger AKTIF !

Cuti-cuti macam ny busan & tak tawu nak wat pe. Jadi berjalan-jalan ke 1 blog ke blog yang lain. 
Jalan punyer jalan ada plak lampu merah kat blog encik ArEf ny.
 tengok ramai yang dah join, jadi saya pun join lar jugak.JOM! JOM! JOM!
KLIK SINI taw kiter join ramai-ramai
tapi ada syarat-syarat nyer.
adui ada syarat bagai lar puler. 
tapi ilek dulu, senang jer syarat encik aref ny.
1.buat entri aku bloger AKTIF !
DONE!
2.Pasang Header cam yang kat bawah ni dan link kan dengan kempen ini. 
DONE!  
Nah uolss klik sini kalaw nak join jugak
3.Nyatakan di mana umah korang ?....tampin ke, taiping ke, tawau ke, 
Rumah saya di Johor Bahru Selatan. Sempadan Johor & Singapore. 
Dekat sesangat tapi dah lama seyh x ke sana. last masuk pun b4 saya ke alam persekolahan.
ada lar dekat 17 tahun yang lampau. huhhu
4.Brapa kali sehari korang up date blog ?
Erm tidak tentu jugak. kalaw ada masa terluang, baru lar dapat update. 
Lagi-lagi nak berkongsi gune PC ngan adik badik yang lain. 
turn by turn lar gitu. tapi xder pun drama tarik menarik rambut yang akan berlaku. 
5.Nyatakan apa yang bestnya blog korang ?
xtawu lar orang yang menilai best ke tidak, tapi saya dah wat yang terbaik tok blog tercintun saya ni.
selalu saya menulis apa yang terlintas dibenak fikiran saya, aktiviti saya, dan pandangan saya tentang sesuatu.
xtinggal juga saya akan post apa yang saya rasa best..
DONE!
6.Beri 5 blog TERBAIK Pilihan korang .
Pertama : Cik Gula-gula
Ke Dua : Acha Mahfar
ke tiga : Cik Purple
ke empat : Cik Epal
ke lima : Ain Salam
DONE!
7.Jadi fan club "kelab blogger aref 7" 
DONE!
8.Lastly.....amik ja award ni n letakkan di SIDEBAR ok.......AWARD SINI
DONE!
Okey dah siap pun esemen yang tidak seberapa ny.
Ini kata-kata terakhir encik Aref kiter.
betul betul betul..
sapa join ...kita kan jadi member forever
berkawan biar beribu, berCINTA biar satu
HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment