Pages

Sunday, January 30, 2011

Selamat Pengantin Baru Asmidah & Hafis

Semalam pergi Majlis Persandingan my classmatte kat bukit Indah..

dapat jemputan dari dia kat Facebook

standard lar sekarang kan? jemput through online jer..

MUDAH JIIMAT DAN PANTAS youk...

Nama dia Asmidah Pasangan dia Hafis..

Kebetulan Abah pun kenalan kepada parents si Asmidah ny, jadi abah pun dapat lar undangan thorugh SMS dari En Yahya.. Jadi semalam, saya pergi dengan Abah dan Mama Kesayangan.. Lebih Afdhal..

Jom kiter check it out gambar2 yang sempat saya snap..

maklumlah, hujan tyme tu, jadi mana yang ada jer lar yer..

saya pun tak sempat nak amek pic ngan pengantin.. tyme saya nak balik tu, pengantin tengah makan beradab..

Majlis bergambar selepas makan beradab..  maklumlah, pengantin pun tawu lapar taw... huhhu..






 ini lar gambar pengantin nyer. muka pengantin ni agak terpaksa selepas dipaksa oleh saya untuk mengambil pic mereka.. hahha.. Peace korang... Semoga berbahaggia dan kekal hingga ke akhir hayat yer.. dan semoga tabah mengharungi alam berumahtangga... Ameen...

















ini pulak kek pengantinnyer.. 5 tingkat taw.. 
nak sikit As!!! ada simpan kan tok aku tak? nanti ko courier eyk.. 



kite zoooooom sikit madah diatas kek pengantin ny..










ini hiasan meja makan beradab pengantin.. gold+itam
kerusi dia i berkenan sangat okeyh!!!
nanti nak camni gak lar... nge~~~ berangan tak salah..







ini lah singgahsana pengantin dok bersanding dan ditepung tawar oleh ahli keluarga mereka...

SUPERB kan???
mewah gituuuuu..

tapi kan...

tapi kan.,..

tapi kaan...

saya pelik taw,kenapa pelamin dia kaler gold hitam tapi pengantin cantik bergaya dengan kaler pink purple??? mayber, fashion kot eyk.. yelar, nak menampakkan lagi pengantin nyer.. kalaw tak, tak menonjol lar pengantin nyer sebab sama kaler dengan pelamin, tapi... hermmm. pelik jugak.. hehe.. Puan Asmidah, sila jawab.. 





ini puler hantaran dari pihak lelaki kepada pengantin perempuan...

handbag didepan itu, macam ku kenal.. ngeee~~~

cantik cantik cantik...

Makanan terlupa nak amek gambor..

tapi siyes, i tergoda dengan gearbox nyer..  siap berstraw lagi i makan taw.. 

okey, itu sahaja yang dapat saya tatapkan kepada uolsss semua..

Semoga terhibur..






HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment