Pages

Sunday, January 2, 2011

Sengal Zone: Saya Top Ten !

SENGAL ZONE : SAYA TOP TEN !

Sengal Zone

Hye there,,, sebelum melelapkan mata saya ,mawu join lagi sekali segmen kat Sengal Zone ny...  tuan bog ny memang suke wat segmen memalam buta..
okey lar tu, jadi buleyh lar saya join.
kalaw siang tu, tenet dah lah slow..
masa pun taraaakkk!!!

okeylah tanpa membuang masa dan tenaga, 
saya mawu jawab soklan cepu cemas dari tuan segmen ini 

Jawab 3 soalan berikut   :

Kenapa anda nak jadi Top 10 ?

sebab saya memang suke top top ny.. lagi pun dapat menambahkan kenalan di dunia blog ni, mana  tak nyer, kire dapat iklan khas dari blog sengalman ni nanti..


Apa yang anda suka tentang Sengal Zone?

jalan penceritaan, entry-entry yang dikongsi dan diceritakan...dan segmen yang dibuat.. i LIKE!!!


Apa yang anda tak suka tentang Sengal Zone?

saya tak suka kalaw tiada new entry di blog sengal zone. rasanyer xder lar bro,

Intan Baizura Rosli
header saya...


HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment