Pages

Thursday, January 20, 2011

Rinduwww nyer!!! Sayang Korang Semua...


baru 4 jam berpisah dan tidak berjumpa

hati saya sudah dirundung rasa rindu yang amat sangat

terasa rumah ini sunyi tanpa dia..

selalunya, dia lah tempat saya bergurau senda

tempat saya mencari gaduh

tampat saya meminta tolong

tempat saya melepaskan cubitan hobi saya

tempat saya berbual-bual..

tapi sekarang???

saya hanya seorang diri..

tiada teman untuk semua diatas..

sedih sedih sedih...
.

ADIK!!!

Angah rindukan Adik... 

tak sabar nak tunggu lagi 2 minggu dari sekarang

sebab, budak asrama ny dua minggu sekali baru boleh balik rumah..

I LOVE YOU ADIK!!!

dan yang paling penting..

saya sayang keluarga saya..

sayang kan ABAH

sayang kan MAMA

sayang kan ALONG

sayang kan UDA

sayang kan ANDAK

DAN sayang kan SELURUH KELUARGA SAYA

SAYANG sangat-sangat taw!!!

ermmmmuwahhhh..





HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment