Pages

Saturday, January 22, 2011

Ianyer Sudah Bermula...

Hye uolsss semua...jadi burung hantu ker???
huhhu... mata tak ngantok lagi ny..

Hari tu kan saya ada wat entry ny kan 

semalam teman adik shopping kat angsana
beli keperluan dia untuk masuk asrama
sekali dapat lar menjenguk dari arah atas jer pameran tersebut...
tak sempat nak berpoya-poya melihat pakej-pakej yang ada
dan menikmati keindahan pelamin yang ada kat situ

jadi, saya pun terus mendail number cik mila
nak ajak dia ahad ny... 
hopefully menjadi plan kiteorang..
Insyaallah kalaw tiada aral melintang..
sajer survey-survey harga yang berpatutan yang kene dengan pakej nyer..

pastu ingat nak pi cinema tengok Khurafat...
officematte kate best gilew citer tu..
antara filem yang paling seram diantara filem-filem seram yang ada..
Jadi uols, tunggu entry saya selepas ini yer...

bubbye....
Good nyte everybody....








HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

2 comments:

  1. best jugak ke best gilew??? huhhu... xsabar nak tengok..

    ReplyDelete