Pages

Monday, January 3, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Hye uolss semua... tadi saya ber blogwalking dan ternampak entry ny kat SINI

jadi, saya pun join lar jugak segmen kali ny bagi memeriahkan penghuni di rumah blog saya ini..

Actually empunye blog ny, nak menolong bogger blogger yang follower nyer less than 300 followers.

jom tengok syarat-syarat yang diletak :

Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang
yurp!!! follower saya berjumlah 120

Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
sudah settle...

Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen
okies, akan saya tinggalkan jejak disana nanti..

Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi
walawpun tidak wajib, saya dah pun follow kamu, sebagai tanda terima kasih pada kamu.. 
tenkiew!!! terima kaseh!!! 

Tag 3 orang rakan seperjuangan anda
teena
dyba
eyoi

Meminati dunia blogger dan tidak sombong.
opkoz saya minat, sebab tu saya ber blog..
tak sombong pun..cuma raut wajah jer nampak sombong




 HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment