Pages

Saturday, January 8, 2011

Salam perkenalan buat blogger baru







..mesti cerita asal usul nama blog anda.

aiyork...
nama blog semestinyer lah
bersempena nama yang diberi oleh abah & mama saya
INTAN BAIZURA ROSLI.
saya amat berbangga dengan nama itu.



mengapa anda suka ber"blog"
suke ber blog sebab nak tambahkan pengetahuan
tambahkan kengkawan
tambahkan $$$$$
tambahkan lemak
dan tak lupa jugak untuk tambahkan trafik
selain daripada itu boleyh lah saya bertukar2
 pendapat dan cerita dengan bloggerblogger lain


Nyatakan azam anda terhadap blog anda...
azam terhadap blog tercintun ny..
semoga ianya dapat diterima oleh 
semua blogger dan yang dok nyinggah di blog saya ini.


Tag 5 org blogger lain dan inform mereka.
acha mahfar

sha purple









HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

6 comments:

  1. jemput join segmen. mudah je.

    http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

    ReplyDelete
  2. MAM : hai.....

    shaofie...Insyaallah...saya free, saya join b4 5 feb yer...tengs invite..

    ReplyDelete
  3. tq join... list dalam post SJ dah full tp SJ still masuk kan dalam blog list 2011... salam kenal~

    ReplyDelete
  4. shahjiehan : yerp saya anak jati johor.. :)

    ReplyDelete