Pages

Sunday, January 30, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !!!

Di pagi Minggu yang syiooook dengan suasana yang hujan dari petang semalam tidak henti-henti dan tak tahu dimana penghujungnyer... sejukkk jer rasa.. kalaw tak mandi pun takder bawu-bawuan yang tak senang hinggap di hidungku ini... hahha... tak senunuh jer bunyinyer kan???


Okey okey okey... straight to da point... bukak-bukak blog kat shout box tu, ada lar adik tiqa fana yang mengeTAG saya dengan ini contest dan tak lupa juga kepada adik manis saya dyba gulagula yang dah berkurun lamanyer mengeTAG saya untuk join contest ni ... tapi disebabkan line tenet yang agak lembap!!! maka, hajat itu saya padamkan saja.. tunggu line okey, baru lar dapat join...INI LAH MASANYER... yeayh yeayh!!!



okey, pic diatas itu lah yang saya pertaruhkan.. pic tu, diambil time kami jalan-jalan cari makan dan menghiburkan hati setelah seharian berkerja di siang hari.. COOL kan? sangan COOL okeyh!!! (^_^)

kalaw ditakdirkan saya memenangi contest ini, saya nak beli majalah pengantin banyak-banyak, sebab nak cari contoh dress yang akan digayakan sewaktu hari bersejarah saya!!!  maklumlah, nak cari desingner sekarang bukan mudah, kalaw ada pun, nak kena bayar upah yang setimpal dengan hasil yang dibuat... ye tak? huhhu..

Sekarang saya mawu tag kalian semua









Korang join lar taw. tarikh tutup penyertaan ny pada 1 mac 2011. Sempat lagi...






HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

3 comments:

  1. salam.. hye :) terima kasih join contest !
    good luck yaaaaa :)

    ReplyDelete
  2. salam.. hye :) terima kasih join contest !
    good luck yaaaaa :)

    ReplyDelete
  3. xder pemenanag lagi ker??? kan dah lama tamat kan

    ReplyDelete