Pages

Saturday, November 27, 2010

Hye Hye Bye Bye




Selepas ber main hye-hye bye-bye dengan tunanganku, 
saya trus p amek mamatok , cousin2 dan makusu saya pi tempat makandak meniaga.
 mawu makan pisang goreng dan segala macam goreng lar. motif :: untuk tambahkan kolesterol::  sila jangan ikut tabiat ini. gejala tidak sihat..huhhu...


my mamatuk yang sporting



melayan pelanggan

dalam pada tu sempat gak saya merakamkan saat sepupu saya ny nama dia khairul haikal bin zarul hazil. kaw glamor nama dia... 

bukan ape, xleyh tahan tgok gelagat dia yang asik dok berkata-kata... xpenat-penat mulut dia taw. bak murai tercabut ekor...pot pet.... pot pet...cot cet...cot cet...geram sungguh. jadi saya pun merakamkan aksi dia yang tuuuuuut...itu.

 jom layan~~~
p/s : sila abaikan suara gelak yang comey di belakang tabir itu yer..


hah? camner? dah layan belum? best kan? geram jer...
xleyh tahan gelak tyme ny...


picca... cheese...muwah... (^_*)

dalam kol 5.30 gitu, kami pun beredar dari ctu.
untuk kembali ke jalan yang lurus...huhhu...

T.H.E E.N.D

posted by INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment