Pages

Wednesday, November 17, 2010

sape mawu dapat $$$$ money money money...

hah baca cam best jer entry kali ni... iyer betul.. saya pun dah dapat.
xcayer? hah try lar dulu...
chup chup chup..
meyh dengar rapat-rapat meyh benda ny social networks sama macam facebook, twitter, friendster, myspace, tagged dan yang sewaktu dengannya...

apa? korang dah xterlayan dah nak layan social network tu sumer? nanti dulu jangan mudah give up.
GET IN FREE ny boleh buat duit taw. social networks lain ada dapat? xder kan?
GET IN FREE ny  kite register dapat $50USD, update profile jer dapat lagi $50USD.
dapat kawan sorang dapat $25USD, hah saper nak bagi? kalaw kat fb korang ada 200-1000 friendlist tak ke banyak yang korang dapat? hah LU PIKIRLAH SENDIRI (pinjam kata-kata nabil yer hehe..).

sebenornya memula aku pon wat do now je member swoh masuk, dok pk gak dah xterlayan dgn fb yg ada. skali tengok akaun dia, dgar diorang yg dah berjaya dok bebwal pasal mende ny, aku pun mawu lar try, bukan kuar duit sesen pun. xsalah untuk mencuba, lagipun xrugi pape pun. skali dah masuk, tengok duit hari2 bertambah dalam akaun GET IN FREE ny, aku jadi gumbira dan teruja. betapa ruginyer aku x mula & register dari awal lagi. tapi xpe, aku akan usaha juga.

jadi kengkawan apa tunggu lagi? jom lar join saya dan rakan-rakan lain yang dah berjaya tu. xcube xtawu kehebatan GET IN FREE ny taw. syiok giler... masyuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkk... lagi cepat register lagi banyak korang boleh buat duit..jom berjinak-jinak dengan GET IN FREE ny.

klik jer kat link di bawah ny for registration yer. xpun klik jer kat tiap-tiap word GET IN FREE tu. 

Did I Just send you $50 USD? It's true "Cash In" right Now via this special link:

http://GetinFree.com/landing.php?r=shielazu_(This link expires in 24 hrs) Do it now while it's still fresh in your min d. 

And don't forget to thank me.

0 comments:

Post a Comment