Pages

Wednesday, November 17, 2010

excited dapat anak buah...


Tanggal 15 November 2010 maka lahirlah anak buah sulung yang lahirnya dari rahim mama kesayangannya yang merangkap my bestfwen dari zaman persekolahan lagi... aku lar orang yang excited sejak dia masih didalam pewut mama nya tu.. 





 05 november 2010
tyme ny baby masih didalam pewot mama dia 10 hari sebelum kelahiran
sory mama baby kerana saya paksa kamu untuk mengambil gambar kenangan sewaktu pregnant.
pic baru lepas berjalan ke angsana ny. 




habis je keje tyme tu dalam kol 9pm terus kaki ku menekan pedal minyak & memandu dgan lajunyer ke rumah parents ima setelah mendapat kebenaran dari tunanganku.dah xsabar nak tengok baby sebenornya. dah xleyh nak tunggu hari cuti dah. habis. 


sesampai nya disana, macam biasa aku tidaklah terus menjenguk baby. bak kata orang2 tua xelok kite dari berjalan dari luar balik-balik je terus tgk baby, bukan apa takut2 ada yang mengikut kite ( makhluk halus ) yang akan mengacau baby tu nanty. xpasai-pasai baby menangis xsudah diganggu kan. cian mama papa dia nnty xdapat nak titow..

dalam setangah jam dok borak dengan adik ipar ima (Acha Mahfar) baru lar aku pi tengok baby, padahal sampai2 jer dah xsabar sebenornye nak tgok baby. suara hati aku dah menjerit2 mawu tengok anak buah aku tu.  sungguh indah cipptaan ILAHI.. baby ima & kirin tersangat lar comel, & handsome lar nampaknya.


15 november 2010
hah ny lar rupa paras baby ima & kirin. handsome kan?


dalam setengah jam aku dalam bilik tu, baby sudah mula membuka mata, tawu lar tu aunty intan dia ny dah datang, eleyh masa dalam pewut, memalu mawu tombok-tombok pewut mama dia. xder kesempatan langsung aku nak merasa perut ima yang sedang membonjol2...huhhu... ima kata babay memang dari lahir xbuka2 mata. dah puas tido lar tu, dan mata baby teramatlar sepet, ntah campuran mana lar tu. uncle edd dia kot. hidung mancung cam mama dia, raut wajah campuran papa, mama dan uncle mus dia dan baby ny manyak bulu-bulu roma.  rambut lebat... lahir dengan berat 2.5kg, kecik jer tpi tinggi lar baby ny cam papa dia, jari jemari panjang2 belaka.isyh geram nyer...

wat masa ni ini sajalah yang dapat saya sharekan yer.. nak siap2 ny nak menjenguk baby malam nanti. hehhe..
nak muwah2 dia.





0 comments:

Post a Comment