Pages

Thursday, March 24, 2011

Owh Tayar ku!!! Kamu Ternoda..

Hye uolsss, waahhh rindu sangat-sangat nak update blog sebenar nya
tapi disebabkan oleh line broadband celcom kat area rumah saya ni macam siput sedut
jadi mood itu hilang entah ke mana. 
huhh... amat bersawang kot..
maaf lar yer pada sesiapa yang menunggu dengan penuh kesabaran..

hihih perasan jer lar kaw cik intan... PASAL LAR!!!
^_________^

Okey, sudah lar tu kata alu aluan dari saya ye..
jom kiter menikmati gambar-gambar di bawah



gambar diatas ialah sebiji tayar viva
dan viva itu milik saya yer...
saya itu adalah intan baizura rosli.
dan sudah tentulah tayar itu juga milik saya. tak gitu?
uolllssss nampak tak apa ada pada tayar itu?
alar yang tersekat kat atas tu yang berwarna silver tuuuu.

pada mula nya saya beranggapan itu adalah paku biasa sahaja.

tetapi..........

JENG...JENG...JENG

jom scrool ke bawah
.
.
.
.


YEEEEEEEHAAAAAAAAA


hah..amacam?panjang tak panjang gak kan besi tu..
cam mane lar tak lembik liut tayar saya time tu
time ny hati saya berdebar-debar dan jantung berdegup dengan laju nya okey..

foreman tu siap cakap lebih kurang macam ni lah dialog dia

" mak aih panjang nyer besi ni.. ni tak jamin boleh tampal jer okey.. tapi kita try nanti"

dan terus berkata-kata dalam hati
 "adeh nak kena keluar duit lagi lar macam ni. kereta ni macam tau tau je kan.."




hah amacam? panjang bukan?
saya pun pelik juga macam mana lar besi sepanjang ini yang tidak tajam langsung boleh menembusi tayar viva saya yang comel tu..
tidak dapat terima kenyataan pada mulanya.. tapi bila dah buat kesimpulan dan segala hipotesis dah dibuat(eceh macam belajar sains dulu dulu lak kan)
saya pun dah dapat jawapan nya.. 

bila dah siap mengerjakan besi panjang ini  si foreman dan encik tunang saya boleh lak menipu saya hidup-hidup dengan mengatakan cas untuk tampal dengan cacing yang paling besar diantara cacing cacing yang ada itu adalah RM 80.00. 
Maklumlah, perempuan kan, mana tau benda-benda remeh macam ni. saya pun meng "OK" kan je lar kata-kata mereka..

rupa nya hanya RM8.00 sahaja..
servis memang tip top lar foreman tu..
siap simpankan segala macam barang-barang yang digunakan oleh encik tunang saya semasa tukar tayar pada malam itu. 
siap letakkan seat belt yang belakang yang telah disorokkan oleh abang saya.
dan siap membebel lagi. membebel untuk keselamatan saya juga..
terima kasih encik foreman..

dan yang paling saya suka dengan encik foreman tu adalah..
dia siap suruh ambil gambar lagi time dia tengah menarik sekuat hati si besi panjang dari tayar vivaku itu. macam tau tau je kan saya nak letak dalam blog saya ini.. tapi mungkin encik foreman tu penat kot dan boleh lah dia berehat sebentar sambil call member dia.huuhhu..

TENKIEW encik Foreman...
lepas ni boleh lar saya servis tayar di sana lagi...

dannnnnnn...

tak lupa juga ucapan terima kasih kepad encik tunang saya yang telah bersusah payah datang ke JB untuk celebrate birthday dia yang lewat seminggu time tu dan kena pulak tukar tayar viva saya yang pancit ketika itu. waktu tu lepas tengok wayang cerita apa ntah..dah lupa dah.hehhe.. time tu dah lewat malam dah kot..

Sayang Encik Tunang saya Sangat-sangat..

Love You Muhammad Yusof bin Atan..



Muwah...




HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment