Pages

Sunday, February 27, 2011

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran My Dear Fiancee (Muhammad Yusof bin Atan)


27 FEBRUARI 1986
 iaini 25 tahun yang lalu lahirlah seorang putera yang diberi nama Muhammad Yusof bin Atan
iaitu putera kedua dalam keluarga En Atan  dan Puan Rojannah.

setelah hari berlalu, minggu bertukar minggu, bulan berganti bulan dan tahun berselang tahun
maka pada hari ini tanggal
  
27 FEBRUARY 2011
dengan kuasa ALLAH insan tersebut masih diberikan nafas dan degupan nadi yang tiada henti untuk sekali lagi menyambut ulangtahun kelahiran yang ke
 25 
sekaligus melalui liku-liku hidup dalam menjalani ibadahNYA di muka bumi ini.
ALHAMDULILLAH...

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran
&
Happy Birthday
Sayang!!!

Maaf yer sayang sebab tahun ini tahun kedua i tak dapat sambut birthday u sama-sama
u sibuk i pun sibuk kan?
tapi kamu tetap di hati saya..
Dulu Kini dan Selamanya..

Okey saya dedicated lagu ini untuk insan yang saya  sayang..

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Muhammad Yusof bin Atan...
Allah selamatkan kamu...
AMIN..
.
.
.
.

Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir Muhammad Yusof bin Atan...
Selamat Hari Lahir...
.
.
.
.
Panjang Umurnya..
Panjang Umurnya..
Panjang Umurnya Selalu...
AMIN


Doa-Doa dan Ucapan Khas untuk Birthday Boy Saya :

^_^ Semoga Menjadi Anak Yang Soleh ^_^
^_^  Semoga Dipanjangkan Umur ^_^
^_^  Semoga diberikan Kesihatan yang Baik ^_^
^_^ Semoga dilimpahkan Rezeki yang Mencurah-curah ^_^
^_^ Semoga Kehidupan Mu Diberkati Allah ^_^
^_^ Semoga Sentiasa Berbahagia disamping Keluarga Tersayang dan Tunang yang Tercinta ^_^
^_^ Semoga diberikan Kekuatan dan Ketabahan dalam melayan kerenah Intan Baizura Rosli ^_^
^_^ Semoga Apa yang diHajati dan diIngini dapat dicapai dengan Sempurna dan Segera^_^
^_^ Semoga Sukses Dalam Semua Bidang yang You tempuh ^_^
^_^  Semoga dicekalkan hati mu ^_^
^_^ Semoga Urusan Mendirikan Masjid Kita Dipermudahkan ^_^ 
^_^ Semoga Menjadi Suami yang Soleh Kelak ^_^
^_^ Semoga Kita dapat berjumpa di Minggu Hadapan ye Sayang ^_^

AMIN...


credit to google

Saya sayang Muhammad Yusof Atan sangat-sangat okey.



masih teringat dan segar di ingatan kali pertama suprise yang saya buat untuk birhday tersayang pada tahun 2008. hows sweeet.. maaf yer sayang saya terpaksa berkomplot dengan kawan-kawan kamu untuk membuat adunan roti di badan kamu ketika itu.. kamu sangat busuk pada masa itu okey. bau telur di badan kamu sangat menyengat hidungku. eeeeeyaaarrrrrrrkkkkkkksssss... 

terima kasih yang tidak terhingga kepada housematte saya dan classmatte berserta rakan-rakanya yang sudi join dan memberikan kerjasama yang tinggi ketika itu.
jasa kalian tak kan saya lupakan...

Last but not least

A Special Wish From Me

credit to google

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR YUSOF

Hopefully tahun depan kita dapat sambut sama-sama pada tarikh yang sama pada hari ini
asik lewat jer sambut kan dah dua tahun ni???
kita sama-sama doa yer sayang...


p/s : entry ini khas untuk Tunang saya yer.. Pada sesiapa yang dah baca, Terima Kasih daun Keladi. Bagi Sesiapa yang Geli ataw sebagainyer, saya tak suruh anda teruskan membaca. Terpulang pada kalian..




HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

6 comments:

  1. Salam ..
    selamat selamat .. semoga hidup makin diberkati.

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday utk fiance kamu..:)

    meh ke rumah,
    ~happy birthday damia~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  3. tenkiew sis...owryte akan ber BW ke sana

    ReplyDelete
  4. slm.
    happy birthday for your fiance yeah
    may ALLAH bless both of u

    Love,
    Aen

    ReplyDelete