Pages

Thursday, February 3, 2011

Happy Chinese New Year!!!

Selamat Tahun Baru Cina!!!

Happy Chinese New Year!!!


And....

Gong Xi Fa Cai!!!

saya ucapkan kepada semua yang terlibat dan menyambut perayaan tersebut..
Especially untuk kawan-kawan saya yang berbangsa Cine..
Tan Chai Fen my exclassmate.
untuk all salesman kereta yang selalu saya berurusan.. 
dan tak lupa juga untuk my excolleague Elsie Lim



Asal Raya Cina jer, mesti teringat buah Limau kan? dan melambak-lambaklah limau kotak yang dijual di kedai kaki lima mahupun di pasaraya-pasaraya terkemuka..
tinggal pilih jer, yang mahal yang murah semuaaaaaaaaaa ada.

Yang mahal sikit tu selalunyer yang berkualiti tinggi.. sedap manis kulit tebal..
makan sekali nak berkali-kali..

Okey dikesempatan ini, nak bercerita sekali lar..  hari tu berjalan-jalan sambil berhibur pegi karoke dengan Raja Siti Suraya dan adik dia si Caca.. 
gile murah karoke tu!!! satu jam RM 20 jer dari jam 7pm keatas.. tapi kalaw dari 10am-6.59pm RM 5.00 jer.. Harga untuk sebilik Okey!!! bukan Seorang...

Berbaloi-baloi wa cakap sama luuu..
1st tyme tu dapat harga GILE KENTANG CAMNI
selalu yang saya pergi RM 5 untuk sekepala seorang.
kalaw 3 orang RM15 pastu PLUS(+) RM5 untuk rempeyek ataw sewaktu dengannyer... tak ker RM 20 sebilik untuk harga disiang hari???

 kalaw belah malam nyer dah tentu-tentu sebilik RM50.. adeyh.. penipuan sungguh taw. ada ker masuk karok belum pukul 7pm dia dah cas harga untuk 7pm punyer? Sumpah haku tak kan pegi lagi dats type of karoke.. TIPU PELANGGAN jer!!!

Okey kita tinggalkan propaganda tersebut. JOM intai-intai kami.. 









dok belek-belek gamba diatas, si Raja ny cam TIZ ZAQYAH lar pulak.. hahha..
ada gak cakap ngan tuan badan , dia kata ramai dah yang cakap ngan dia camtu.. 
Tapi, saya baru perasan lar pulak... 











HAH!!! ny la adik si Raja tu.. Caca nama nyer...
Muka tak sama langsung..
1st tyme tengok muka adik si Raja ny (setelah dia membesar lar-sebab dulu tengok dia masih kecik lagi) saya langsung tak cam.. sampai sekarang masih kompius, yang mana satu dak tecik ny dulu eyh... adeyh!!!

Lepas pi karoke tu, saya ajak lar diorang pi jalan-jalan somewhere yang lawa gile tempatnyer..
ternyata diorang jakun sekejap.. kelakar pun ada tengok gelagat diorang ny. tapi suke pun ada taw, yelar dapat menggembirakan diorang.. saya memang suke kalaw kawan-kawan saya gembira...








Okey, saya bagi tengok dua pic jer dulu yer..pic yang lain tak edit lagi.. 
tunggu saya edit nanti saya buat entry lain yer, yang penuh dengan gambar-gambar..

TO BE CONTINUED....

Okey Bye Bye

See Ya!!






HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment