Pages

Sunday, February 27, 2011

Hari-Hari Sibuk ku

Hye uolsss, dalam entry dibawah ny, saya cakap yang saya teramatlah busy pada  bulan Februari ny kan? 
Jadi marilah saya kongsikan apa lar yang tersangat-sangat busy dengan cik Intan Baizura ny kan?

FUHHHH!!!!!

Hari-hari busy saya di bulan FEBRUARI ini bermula pada

10 haribulan okey.

malam itu, saya pergi majlis khatam AL-QURAN dan diikuti malam berinai 
oleh jiran saya merangkap schoolmatte saya

ERIN
pelamin dia gabungan kaler pink dan biru okey.
 sangat sweeeeeeeeeeeetttt
i loikeeeeee..

hantaran yang dia gubah pun sangat menarik hatiku..
oh hows sweett.
hantaran dari pihak lelaki adalah gabungan kaler purple dan pink...sangat cantik..
hantaran dari pihak perempuan pula ialah gabungan kaler hitam dan kelabu..

persalinan malam berinani pula adalah colour hitam dan berlabuci gold..
pengantin nyer tenggelam disebabkan oleh kerusi dia pun colour hitam

saya pergi malam berinai pun sebab tak berkesempatan nak pergi majlis dia pada keesokan harinyer.. sebab bayak aktiviti yang saya perlu lakukan pada keesokan harinyer..

OKEY, THE NEXT DAY WHICH IS  11 FEBRUARI 2011

pagi-pagi lagi saya dah bangun dan bergegas untuk menunaikan ibadah dalam meneruskan kehidupan di muka bumi ini dan mencari sesuap nasi untuk saya dan keluarga saya.

bukan apa, tempat saya bekerja ada buat gotong royong seawal 8.00am hingga 1pm
sangat penat dan badan saya sangat lepak
*lepak tu bahasa jawa kot. bagi yang tak faham tu maksudnya macam kita ny tak larat nak bawa badan lar macam tu. paham tak???

dan balik2 dari gotong royong tu saya terus bersiap-siap untuk pergi ke majlis walimatulurus ZULAIKHA & BAHRIN
dekat Jalan Persisiran Perling 
persalinan biru sangat cantik.. biru turqoise gitu

balik je dari majlis mereka, hujan pun turun dengan lebatnya nasib baik tak lencun.
then, terus minta abah hantar ke bus stand LARKIN  untuk menghadiri walimatulurus kawan kolej saya merangkap officematte tunang saya
SIAPAKAH DIA??????
tunggu the next entry yaw!

Actually perjalanan saya adalah dari JB ke KL .
bas pukul 5.00pm camtu..
sampai sana dalam pukul 10.00pm camtu.
lambat sungguh.



SELAMAT PENGANTIN BARU 
DAN 
SELAMAT MELAYARI BAHTERA RUMAHTANGGA UNTUK

ZULAIKHA & BAHRIN

&

ERIN & PASANGANNYA.

*maaf yer gambar tak dapat nak dikongsikan sebab virus telah merebak










HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

2 comments: