Pages

Sunday, March 27, 2011

Celebrate My Miamor's Birthday..

Kali ni nak cerita time celebrate birthday my miamor..
 Agak terlewat seminggu untuk celebrate birthday si dia. masing masing busy dengan kerja di hujung minggu.
Lewat seminggu pun tak pe lar kan??? at least sambut juga..
kesian si dia kalaw tak sambut nanti, dah 3 tahun berturut-turut tak celebrate birthday dia.

Saya terpaksa untuk memaksa my miamor ni untuk turun ke johor. kalau tidak, jangan harap nak bertemu dengan si dia yang terlalu busy.. sampai tiada masa untuk diluangkan bersama-sama.
terasa dipinggirkan okey.. wuwuwuuuuuuuu sedih ya amat...

Walaupun pada hari tersebut saya ditugaskan di Plaza Angsana sempena Karnival Pendidikan Anjuran Mara.
tapi, saya tetap berdegil menyuruh my miamor untuk datang ke JB.
sebab, pada minggu itu sahaja lar my miamor tiada tugasan di hari minggu.
hari pertama menjejakkan kaki ke JB, kami pergi tengok movie pada malam hari nye..

dan keesokan nya pula kami pergi jenjalan mencari present untuk miamor..
hampir 2 jam juga lar mencari present yang berkenan dihati miamor saya ni
then, terus mencari secret recipe sebab nak makan kek..


Tarikh : Minggu Pertama di Bulan Mac.
Tempat : Sekitar Johor Bahru.
Peserta : Cik Zura & Encik Yusof.
Theme : Hijau (sejuk mata memandang)



Ini lar dia my birthday boy...

happy birthday my dear... makan lar se slice kek ny yer.. banyak-banyak pun bukan nya kamu habis..ye tak? (huhhu..alasan jer.padahal nya kalaw beli sejibik kek, confirm RM75.00 punya)

Jom Cuci mata makanan-makanan yang kami order on that time. 



pic atas tu, kami gelar kan nya karipap besar.. sebab tak tau nama sebenar makanan ini.
miamor saya sangat gila akan makanan ini.
saya pun tidak mengerti kenapa..sedap sangat kot.



chocolate indulgence itu, saya yang punya.
yang strawberry cheese itu, miamor yang punya
tapi kedua-dua nya sangat...
walaaaaaaaaaaaaahhhhh..
SUPERB gila rasa dia..
terasa mau tambah jer.. tapi sudah kekenyangan pula.


Mari kita zoom sikit kek kek tersebut...



ini dia chocolate indulgence kepunyaan saya. yang sangat dijeleskan oleh miamor saya. dia kata tak aci sebab saya punye kek lebih besar berbanding dia punya..walhal, dia yang dirai..sudah terbalik jadinya..
hahha..alar tak pa lah sayang, kan kita share..



dan ini pula strawberry cheese yang dikatakan kecil itu.




ini adalah makanan saya.. dah terlalu lapar, jadi makan dulu baru ambil gambar.. ^__^


ada lagi pic yang  tidak di upload lagi oleh chenta hati saya..
kalau nak tunggu di upload, ntah bila nak post entry ni..sebab si dia sangat lar busy..




Sekian berita dari insan yang BERNAMA Intan Baizura Rosli..





HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment