Pages

Friday, April 1, 2011

Chinta Hair & Beauty Saloon .

Yeeeeeeehaaaaaa bertemu lagi kita..
di bawah segmen mari menghabiskan duit yang ada seperti air terjun yang mencurah-curah..

Actually dah lama nak repair rambut yang pernah dikimiakan sebanyak 3x ni...
tapi disebabkan oleh masa yang tidak mengizinkan, jadi haruslah lupakan sahaja niat yang ada dan dipendam kan sahaja setelah sekian lamanya.

Nak dijadikan cerita, satu hari saja la menggatal tengok Page Fasha Sandha ni.
tengok ada lar pic seperti dibawah ini. 
Opening Chinta Hair Saloon & Beauty promosi selama 1 bulan okey. 




Jadi saya terus sms dan bertanyakan kepada miamor untuk meminta kebenaran dan menemani saya.  Dan tidak disangka-sangka jawapan nya adalah positif.
HOOOOOOREY!!!!
thanx miamor...

Padahal hanya mencuba nasib sahaja. Sebab selalunya jawapan yang diberikan adalah negatif.. Angin baik lar tu... Dan pada hari Khamis17 Mac 2011 kami pergi lar mencari saloon tersebut. sangat senang perjalanan kami kerana ianya adalah weekdays dan telah dibantu oleh encik garmin di handphone miamor... 

bagi sesiapa yang tak tawu nak pergi saloon ni..nah saya bagi tunjuk peta untuk ke sana..
ianya berada ditengah-tengah antara wangsa walk dan carrefour wangsa maju.. berdekatan dengan maybank.. 



agak-agak sesat juga, sila lah call number yang tertera disitu yerp.



saya yang sedang khusyuk membaca majalah ketika di treatment.. xperasan yang ada paparazzi snap pic saya.. owh tenkiew my paparazzi.. kalau saya tau dia nak snap pic, dah tentu2 saya akan bergaya dengan lebih sopan dan cute gitu.. ^____^





waaahhh paparazzi mengganas dengan zoom kan kamera untuk mendapatkan pic yang lebih berkualiti dari yang sebelum itu...


Servis dari hair stylist dia memang tiptop bebual je..tak penat2 mulut dia.. maklumlah sama-sama johorean.. buat rambut jer 5 jam okey.. ingat kan dia nak bergurau jer.. maklumlah before this pun saya pernah juga buat rambut tapi tidak lah sampai 5jam..


5 star to miamor sebab sanggup menunggu saya ketika itu..
walaupun dia cakap kalaw balik JB dah sampai dah..hikhik
alar sekali-sekala jer.. bukan selalu.ye tak???


Okey uolsss, pada sesiapa yang berminat nak buat rambut tu, sila lah ke saloon Cik Fasha ni.. decoration dia sangat cantik & sejuk mata memandang...
PURPLE..
(waaahhh sempat promote lagi ni)

ada tempat khas untuk muslimah lagi taw.
Okey BUBBYE alllsss..



HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment