Pages

Wednesday, May 1, 2013

Sehari Sebelum Hari Pernikahanku 09 Mac 2012

Lebih kurang lepas maghrib kol 8.30pm camtu bff ku datang untuk pakaikan aku inai...
20 jari okay..sangat menyiksakan..
Mana tak nya kene berbalut-balut dengan plastik dan saloytape tu.

Aku dipakaikan inai daun yang ditumbuk dan diadun sendiri.. Maklumlah ada tanam sendiri..
So malam tu aku tidur dengan sangat tidak selesa dengan bungkusan dijari jemariku yang halus mulus itu..

and guess what????



Keesokan harinye...


jeng jeng jeng..

Terjaga nye aku dari tidur..

aku menjerit didalam hati 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Inai yang dipakai kan sangatlah cair tak cantik langsung...

So dengan lajunye aku call bff ku dan bagitau dia..

ape lagi dia pon belikan inai india untuk aku..

dan terus pakaikan kat jari jemariku yang halus mulus itu..

Baru lah cantik sikit..

So, hanya menunggu mak andam untuk aku disolekkan...



To be continued.....


HASIL NUKILAN INTAN BAIZURA

0 comments:

Post a Comment