Pages

Friday, October 22, 2010

sebulan sudah

"pejam celik pejam celik dah sebulan lebih aku jadi tunangan orang... cepat sungguh masa berlalu. xsempat nak posting pape dalam blog ny...xper dun worry nnty akan ku upload pic di majlis pertunanganku pada 18.09.2010 tu nnty yer.

story sikit eyh perjalanan majlis tu...

1. org kuat pada majlis tu xlain dan xbukan ialah both of my parents which is En Rosli & Pn Fauziah & mereka ny jugalah org yang paling happy aku tengok.. mana taknyer majlis pertunangan sulung dalam kuage ku & juga satu2 nyer anak perempuan mereka...dan xluper juga adik beradik ku semua..thanks..




dari kiri haidar (Adik), encik p.e (along), permaisuri on dat day (me), siddiq@atox (andak), syamil (uda), mem besar (mamaku) & the big boss yang duduk tu (abah)






ny lar mamatok ku.


2. special thanks buat my bestfriend forever merangkap penasihat terbesar untuk aku & orang yg bertanggungjawab menyiapkan barang2 hantaran ku.thanks a lot my pren.






hah ny lar die puan siti noorima with her lorvly husband en zakirin




3. pihak lelaki sampai awal dari yang dijangkakan, aku pun xsiap lagi tyme tu..hihihi.tu yang terpaksa suruh diorang delaykan masa g solat zohor dulu kat masjid taman perling. sory yer, lagipun tyme tu pak mastor yg menjadi "ketua perbincangan" bagi pihak perempuan xbalik lagi dari tempat kerjanye.





saat menunggu di perkarangan masjid






diawal kehadiran pihak lelaki peserai, batu pahat ke tampoi, johor



my future mother in law, grandmother in law, & all my sis in law






mak aida, mak anjang & mak ielah


4. majlis ny wat kecik2 jer, tu yang xjemput ramai kengkawan tu. perempuan jer sume.antara kawan-kawan yang hadir pada majlis pertunanganku ada kat bawah ny. check it out.







raja siti suraya, acha mahfar, siti noorima, nurasyiekha







nurasyiekha, fadeiana ika, nuraine & anaknyer.





ayu & siti rohani



acha mahfar & mus


ini jer lar pic2 yang dapat ku upload. nak upload semua buleyh tapi manyak sangat kot.hehe..thanks pada semua yang hadir & bertungkus lumus untuk menjayakan majlis ny.appreciate sesangat.maaf jika ada yang terkurang yer.



2 comments: